- Berichten
- 18
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ben nu al 2 dagen bezig om 'beeld' te krijgen, op m'n (UPC gecertificeerde) LG tv. Ik krijg beeld van NED1 en diverse regionale zenders. Maar bij, bijv NED2 zie ik staan "gescrambled programma".
De 'helpdesk' heeft al 2x een 'activatie' gestuurd, maar dat helpt allemaal niet.
Ik zie op de elke 'DTV-zender' een signaalstrekte van 43 tot 48 % en de signaal kwaliteit is elke keer 100%
Ook de EPG info, is voor elke zender op te vragen. Desnoods tot ver in de toekomst.
Telefonie, Internet en met de (oude thomson) mediabox, werkte het allemaal prima, maar die stomme CI+ module lijkt het niet te doen. Wat opvalt is, dat in het settings-menu, de optie 'CI-module' niet te selecteren valt op de LG tv. Is dat normaal?
Verder kan de TV alle 'DTV' zenders vinden. Ook op programma plek 999, is keurig het testbeeld te zien.
Nu willen ze een monteur sturen, maar ik heb zelf aan de WCD (of AOP) gerommeld. Want deze zit in de huiskamer en zonder deze te verwijderen, kan ik nooit een kabel trekken naar de slaapkamer. Deze situatie had ik al zo, toen UPC alléén nog een analoge TV-kabelaar was.
Nu gaat de 'groene' kabel naar een Hirschmann 1 naar 3 multi-tap en daarachter heb ik de 'einddoos' zitten, waar de TV aanhangt. Op de andere 2 uitgangen, hangt één TV boven (ook op een einddoos) en de cisco router van UPC (in bridge mode)
Zou die monteur over deze manier van aansluiten gaan 'zeuren'? Heeft iemand daar ervaring mee?
Thanks!
De 'helpdesk' heeft al 2x een 'activatie' gestuurd, maar dat helpt allemaal niet.
Ik zie op de elke 'DTV-zender' een signaalstrekte van 43 tot 48 % en de signaal kwaliteit is elke keer 100%
Ook de EPG info, is voor elke zender op te vragen. Desnoods tot ver in de toekomst.
Telefonie, Internet en met de (oude thomson) mediabox, werkte het allemaal prima, maar die stomme CI+ module lijkt het niet te doen. Wat opvalt is, dat in het settings-menu, de optie 'CI-module' niet te selecteren valt op de LG tv. Is dat normaal?
Verder kan de TV alle 'DTV' zenders vinden. Ook op programma plek 999, is keurig het testbeeld te zien.
Nu willen ze een monteur sturen, maar ik heb zelf aan de WCD (of AOP) gerommeld. Want deze zit in de huiskamer en zonder deze te verwijderen, kan ik nooit een kabel trekken naar de slaapkamer. Deze situatie had ik al zo, toen UPC alléén nog een analoge TV-kabelaar was.
Nu gaat de 'groene' kabel naar een Hirschmann 1 naar 3 multi-tap en daarachter heb ik de 'einddoos' zitten, waar de TV aanhangt. Op de andere 2 uitgangen, hangt één TV boven (ook op een einddoos) en de cisco router van UPC (in bridge mode)
Zou die monteur over deze manier van aansluiten gaan 'zeuren'? Heeft iemand daar ervaring mee?
Thanks!
?)