T
TRaSH
ik log zelden tot nooit in op "mijn Ziggo"
nu maar eens gedaan en ik zag opeens dat in de "Mijn Instellngen > Smartcard"
dat er geen smartcards meer tussen zitten.
ik heb er 3 en ze doen het nog steeds ?
ook zag ik dat "Mijn Gegevens > Producten" dat ik een
TV Standaard & Internet Z2 heb en dat klopt.
maar er staat bij
Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
volgens mij zat er vroeger meer bij.
maar goed doet er effe niet aan toe.
maar al me HD zenders doen het nog die bij mijn oude Abo behoorde.
gaat dit op eens veranderen heb ik namelijk zelf nog geen bericht over ontvangen.
nu maar eens gedaan en ik zag opeens dat in de "Mijn Instellngen > Smartcard"
dat er geen smartcards meer tussen zitten.
ik heb er 3 en ze doen het nog steeds ?
ook zag ik dat "Mijn Gegevens > Producten" dat ik een
TV Standaard & Internet Z2 heb en dat klopt.
maar er staat bij
Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
volgens mij zat er vroeger meer bij.
maar goed doet er effe niet aan toe.
maar al me HD zenders doen het nog die bij mijn oude Abo behoorde.
gaat dit op eens veranderen heb ik namelijk zelf nog geen bericht over ontvangen.