• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen Geactiveerde smartcards meer in Mijn Ziggo ? en HD zenders verminderd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TRaSH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TRaSH

ik log zelden tot nooit in op "mijn Ziggo"
nu maar eens gedaan en ik zag opeens dat in de "Mijn Instellngen > Smartcard"
dat er geen smartcards meer tussen zitten.
ik heb er 3 en ze doen het nog steeds ?
ook zag ik dat "Mijn Gegevens > Producten" dat ik een
TV Standaard & Internet Z2 heb en dat klopt.
maar er staat bij
Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
volgens mij zat er vroeger meer bij.
maar goed doet er effe niet aan toe.
maar al me HD zenders doen het nog die bij mijn oude Abo behoorde.
gaat dit op eens veranderen heb ik namelijk zelf nog geen bericht over ontvangen.
 
ik log zelden tot nooit in op "mijn ziggo"
nu maar eens gedaan en ik zag opeens dat in de "Mijn Instellngen > Smartcard"
dat er geen smartcards meer tussen zitten.
ik heb er 3 en ze doen het nog steeds ?
ook zag ik dat "Mijn Gegevens > Producten" dat ik een
TV Standaard & Internet Z2 heb en dat klopt.
maar er staat bij
Televisie 30+ digitale en 3 HD-zenders.
volgens mij zat er vroeger meer bij.
maar goed doet er effe niet aan toe.
maar al me HD zenders doen het nog die bij mijn oude Abo behoorde.
gaat dit op eens veranderen heb ik namelijk zelf nog geen bericht over ontvangen.
Naar aanleiding van jouw bericht ook gekeken en ontdekt dat bij mij hetzelfde is gebeurd.


Groetjes Frank
 
Ziggo gebeld en er wordt mij verteld dat het om een storing gaat, nadat de medewerker had gevraagd aan zijn manager wat er aan de hand is wordt hem medegedeeld dat het om een storing gaat. De medewerker zag zelf dat ik 4 smartcards heb. Ik heb hem ook vertelt dat ik volgende week weer terugbel. Verder heb ik gezien dat ook het pakket een andere naam heeft gekregen.


Groetjes Frank
 
ik log zelden tot nooit in op "mijn ziggo"
nu maar eens gedaan en ik zag opeens dat in de "Mijn Instellngen > Smartcard"
dat er geen smartcards meer tussen zitten.
ik heb er 3 en ze doen het nog steeds ?

Dit deel bij mij bekeken en daar staan wel mijn 2 smartcard nummers.
Had wel problemen om te kunnen inloggen: gebruikersnaam fout maar na 3 minuten wel ingelogd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan