I
iCy^
Ik denk ik meld het hier ook even en hopelijk komt er een snelle oplossing.
De storing betreft dat er met het spel League of Legends geen game gestart kan worden. Er kan vanaf een uur of 13 geleden geen games meer gestart worden vanaf een Ziggo verbinding. Ik vermoed dat een bepaald knooppunt problemen heeft, gezien de aantal gebruikers. Helaas verwijst de leverancier RIOT naar de ISP en de ISP naar de leverancier RIOT. Ik vermoed zelf dat het aan een knooppunt X ergens in de wereld ligt. Zie hier een topic van het league of legends forum, maar op andere fora en op twitter wordt hier ook over gesproken.
https://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1178885
Ik heb in verleden een soortgelijk iets meegemaakt net planet en dan de game Counterstrike. Alle nederlandse servers hadden toen een hoge ping en dat kwam doordat er een bepaald knooppunt problemen had. Ik had toendertijd gelukkig een counterstrike gamende servicedeskmedewerker aan de lijn die me dit haarfijn heeft uitgelegd.
De storing betreft dat er met het spel League of Legends geen game gestart kan worden. Er kan vanaf een uur of 13 geleden geen games meer gestart worden vanaf een Ziggo verbinding. Ik vermoed dat een bepaald knooppunt problemen heeft, gezien de aantal gebruikers. Helaas verwijst de leverancier RIOT naar de ISP en de ISP naar de leverancier RIOT. Ik vermoed zelf dat het aan een knooppunt X ergens in de wereld ligt. Zie hier een topic van het league of legends forum, maar op andere fora en op twitter wordt hier ook over gesproken.
https://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1178885
Ik heb in verleden een soortgelijk iets meegemaakt net planet en dan de game Counterstrike. Alle nederlandse servers hadden toen een hoge ping en dat kwam doordat er een bepaald knooppunt problemen had. Ik had toendertijd gelukkig een counterstrike gamende servicedeskmedewerker aan de lijn die me dit haarfijn heeft uitgelegd.