G
guardijan
Even een vraag ......op 2 van de drie kamers op de eerste verdieping lukt het me niet om een beetje acceptabel signaal te krijgen.
Heb een versterker geprobeerd maar ook dat levert geen resultaat op.
Kan ik misschien beter een paar extra mediakastjes neerzetten?
Vriendelijke groet
Jan Mijzen
Heb een versterker geprobeerd maar ook dat levert geen resultaat op.
Kan ik misschien beter een paar extra mediakastjes neerzetten?
Vriendelijke groet
Jan Mijzen

