• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen factuur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hugo2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hugo2

nou das mooi hoor heb een gelukje heb deze maand geen factuur door een fout in het systeem ,dus hoef niet te betalen hahahaah :applause:

alleen nu moet ik de volgende keer wel dubbel betalen :cry::cry:

wel jammer dat je er zelf achter aan moet gaan en dat we daar geen bericht van krijgen
 
Misschien klets ik onzin, maar ik heb dat ook gehad nadat ik me had opgegeven voor de Finbox bij de bank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan