H
hugo2
nou das mooi hoor heb een gelukje heb deze maand geen factuur door een fout in het systeem ,dus hoef niet te betalen hahahaah :applause:
alleen nu moet ik de volgende keer wel dubbel betalen :cry::cry:
wel jammer dat je er zelf achter aan moet gaan en dat we daar geen bericht van krijgen
alleen nu moet ik de volgende keer wel dubbel betalen :cry::cry:
wel jammer dat je er zelf achter aan moet gaan en dat we daar geen bericht van krijgen