• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen extra pakket meer ???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beowulf
  • Startdatum Startdatum
B

Beowulf

Zijn er nog meer mensen die na de update ipv alleen film en sport 1 ook hun extra pakket kanalen niet meer door krijgen?
Postcode 3073 Rotterdam.
>:( >:(
 
Beowulf zei:
Zijn er nog meer mensen die na de update ipv alleen film en sport 1 ook hun extra pakket kanalen niet meer door krijgen?
Postcode 3073 Rotterdam.
>:( >:(

Na welke update?
Heb je al firmware 1.8 dan?
 
softwareupdate voor de zenders zal ie wel bedoelen. Je moet natuurlijk wel een abo hebben en anders effe contact opnemen met de TD van de HD. (keuze 5-3 geloof ik, of net andersom).
 
Inderdaad. Ik vermoed dat de gratis proefperiode van het Extra Channel Pack en Film1+Sport1 simpelweg is verlopen.
 
Tjello zei:
Inderdaad. Ik vermoed dat de gratis proefperiode van het Extra Channel Pack en Film1+Sport1 simpelweg is verlopen.
niks verlopen,betaal hier elke maand voor.
Dus heb er ook nu nog recht op.
 
schnumi zei:
Dan zou je eens moeten bellen naar UPC zelf. :)
Omdat hun een stomme fout maken moet ik maar weer hun betaalde nummer bellen??
Dacht het niet.
Heb al een mailtje gestuurdt,eens kijken hoelang ze erover doen om hierop te reageren.
 
Beowulf zei:
Omdat hun een stomme fout maken moet ik maar weer hun betaalde nummer bellen??
Dacht het niet.
Heb al een mailtje gestuurdt,eens kijken hoelang ze erover doen om hierop te reageren.
Dit kan 48 uur duren. Met een belletje is het in no-time gebeurd (je hoeft de HD'er alleen je postcode+huisnummer te geven + het woordje 'refresh' te zeggen)...
 
Terug
Bovenaan