• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Eurosport de hele dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Ik heb de hele dag geen Eurosport.
Geeft de melding "Geen Service beschikbaar".
Het gaat alleen om Eurosport, de rest werkt goed.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem
 
Ook niet na opnieuw zenders zoeken?

Gisteren heeft Ziggo een aantal wijzigingen doorgevoerd, een daarvan is dat de frequentie waarop Eurosport HD wordt doorgegeven is veranderd. Normaal zouden gecertificeerde ontvangers dat automatisch op moeten pakken, maar in de praktijk wil het wel eens een keertje mis gaan.

(O, en hier gewoon beeld.)
 
Bedankt Zapp,
Heb ik deze informatie gemist dan ?
We krijgen altijd zo een mooie email met veranderingen, heeft het hier in gestaan dan ?

Opnieuw zenders laten zoeken, toen Tv uitgezet, en toen werkte het weer.

Bedankt Zappp
 
Je hebt niets gemist, tenminste niet vanuit Ziggo zelf. Dit soort aanpassingen wordt eigenlijk nooit aangekondigd.
 
Toch verbaas ik me hier wel over.

Allereerst baal ik ervan dat mijn 2 jaar oude Panasonic dit niet automatisch doet, terwijl mijn 8 jaar oude Samsung het wel doet.
Ik heb gekeken in de instellingen van de TV, maar kan niets aan/uit zetten.

Dan verbaas ik me ook dat Ziggo hier geen melding van maakt.
Mijn TV update het dus niet automatisch, en moet dan via een goed willende gebruiker op het forum achter komen dat er dus wijzigingen zijn.

Zapp, hoe wist jij het wel dan ?

Stel dat ik niet een forumpost had aangemaakt, en gelukkig het kunnen verhelpen, anders de Helpdesk moest bellen, nou dat scheelt een hoop ergernis, want ik ben 90% zeker dat zij mij niet hadden kunnen helpen.
 
Dan verbaas ik me ook dat Ziggo hier geen melding van maakt.
Mijn TV update het dus niet automatisch, en moet dan via een goed willende gebruiker op het forum achter komen dat er dus wijzigingen zijn.

Geheel mee eens, Ziggo kondigt met enige regelmaat werkzaamheden aan die voor signaalonderbreking kunnen zorgen, maar deze frequentiewisselingen zijn niet gemeld. Die zorgen toch ook voor een onderbreking??!! Het gebeurt wel 's nachts en de meeste ontvangers merken er niets van maar het zou ook zo maar kunnen zijn dat je op dat moment net zit te kijken of een programma aan het opnemen bent.

Kleine moeite voor Ziggo om er even een melding (VOORAF uiteraard) van te maken.
 
ja ze hebben zo een mooie nieuwsbrief, kleine moeite om hier notitie op te maken.

Misschien iets voor 1 van de ziggo-admins om hier eens een melding van te maken.
 
Het was wel onder werkzaamheden op de site gemeld. Maar een melding via de mail had wel gemogen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan