D
DG
Ik heb sins vrijdag geen EPG meer, ligt het aan me Coax of is er gewoon geen EPG?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whahaha,scherp Johnny54.Johnny54 zei:Geen EPG in Amsterdam? (Moto ..3000)
Aan de topictitel te zien gaat de vraag over de Motorola
Richard020 zei:Hier ook Amsterdam-C (1011) problemen met EPG al een paar dagen. Als ik op INFO toets gebeurt er niets, krijg dus geen programma informatie. EPG-signaal werkt verder wel. Heb het gevoel dat mijn Motorola een beetje uitgeblust is en dat -ie aan vervanging toe is MEDIABOX!!! Weet iemand wanneer je als bestaande abonnee gaat wisselen naar Mediabox? Heb behalve een brief nog niets gehoord verder.