Geen emails kunnen maken en wachtwoorden

Folke

Forum Gebruiker
Berichten
4
De laatste maanden kan ik geen nieuwe Ziggo email accounts meer maken plus dito nieuwe wachtwoorden, verleden week werd ik gebeld door een technicus van Ziggo die het ook geprobeerd had en die moest toegeven dat hij het ook niet kon. Wat hij en ik zagen, was verkeerd wachtwoord of naam. Ik zit al jarenlang bij Ziggo en dit is mij nog nooit overkomen. Wie heeft hier ook last van( gehad)? Wel krijg ik sms- jes van Ziggo dat het "gelukt" is maar die vlieger gaat helaas niet op. Ik kan uiteraard wel in Mijn Ziggo komen.
 
Ik neem aan dat je er wel bewust van bent dat je alleen @ziggo.nl nieuw kan aanmaken? Alle oudere voorlopers zoals @upcmail.nl en chello.nl bestaan weliswaar nog gewoon, ik heb er zelf ook nog een, maar nieuwe adressen aanmaken met die extensie is destijds direct na de fusie onmogelijk geworden. Evenals dat eerder het geval was toen chello.nl veranderde in upcmail.nl.
 
Als een technicus van Ziggo er al naar gekeken heeft en het hem ook niet lukt, zal het een dieper probleem bij ziggo zijn, waarvoor wij waarschijnlijk geen oplossing kunnen geven.
 
heb je ge-downgrade in je contract? basis abbo mag maar 1 of 2 email adressen hebben, complete abbo was max 5 geloof ik.

zojuist in mijn eigen "mijn ziggo"omgeving ingelogd...ik mag er 6 totaal hebben in een basis contract/abbonement.
 
Terug
Bovenaan