• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen email verkeer tussen quicknet emailers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter josephine
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

josephine

al een paar weken niet mogelijk een e-mail te verzenden naar eigen of andere quicknet gebruikers, andere providers geen probleem.

wie kan mij helpen.

groeten josephine.
 
Ik weet zeker dat er hier genoeg personen zijn die je willen helpen, maar dan moet je het probleem iets specifieker omschrijven.

Krijg je foutmeldingen? Gaat alleen het versturen fout, of komt de mail niet aan? Lukt het via webmail misschien wel?

Groet,
Peter.
 
dank voor je reactie peter.
geen foutmeldingen, wel ontvangst van andere quicknet mails, maar zenden van mails niet. komen niet aan (zoals naar jezelf). Outbox leeg, verzenden box geeft aan als verstuurd. Webmail doet het wel!
Josephine
 
Heb je al eens geprobeerd je eventuele spamfilter uit te zetten?
Met de spamfilter kan je een volledig domein hebben geblokkeerd. (op je eiegen pc bedoel ik, niet de filter van multikabel)
 
josephine zei:
dank voor je reactie peter.
geen foutmeldingen, wel ontvangst van andere quicknet mails, maar zenden van mails niet. komen niet aan (zoals naar jezelf). Outbox leeg, verzenden box geeft aan als verstuurd. Webmail doet het wel!
Josephine
Ik blijf het onduidelijk vinden: als ik je verhaal goed begrijp, is er geen probleem met verzenden (want: outbox leeg en bericht in 'verzonden items'), maar alleen met het ontvangen van e-mails naar jezelf. Maar dat klinkt niet logisch, dus ergens zal ik het wel fout begrepen hebben.

Als je een mailtje naar jezelf stuurt, zie je hem dan via webmail binnenkomen? Dan zit het probleem bij je mail-programma. Welk programma gebruik je trouwens?

Misschien kun je wat testscenario's uitvoeren en beschrijven?

- stuur een mail vanuit Outlook naar jezelf: wat gebeurt er dan?
- stuur een mail vanaf webmail naar jezelf: wat gebeurt er dan?
- etc.

Suc6.
 
want: outbox leeg en bericht in 'verzonden items'

Dit is op zich niet zo vreemd, want daarna moet diezelfde mail nog door de virusscanner en of spamfilter heen.
 
heb een linksys router, deze er tussen uit en het probleem is over. Resumee, met router e-mail naar eigen adres komt niet aan, router er tussen uit, nog steeds niet, bericht word niet verzonden blijkbaar. Dan weer een nieuw bericht naar mezelf, lukt nu wel router beveiliging?
gr josephine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan