A
Armada
Sind vorige week donderdag de 15e mei ontvang ik geen mail meer in mijn Gmailbox, die verstuurd is via mijn/met mijn @Home account(s), van Gmail naar mijn @Home account ontvang ik wel.
Bellen met @Home heeft geen zin want ze lieten mij 53 minuten in de wacht staan, via de website met hun (klantenservice) in kontakt kun je ook vergeten, want je komt elke keer weer bij het beginpunt terecht, want je krijgt niet eens de optie om een vraag te stellen die betrekking heeft op dit onderwerp.
Nooit geen probleem met @Home gehad, nu na deze belachelijke fusie vrees ik het ergste. ( dubbele abokosten, geen info omtrent het voortijdig opzeggen etc.)
Bellen met @Home heeft geen zin want ze lieten mij 53 minuten in de wacht staan, via de website met hun (klantenservice) in kontakt kun je ook vergeten, want je komt elke keer weer bij het beginpunt terecht, want je krijgt niet eens de optie om een vraag te stellen die betrekking heeft op dit onderwerp.
Nooit geen probleem met @Home gehad, nu na deze belachelijke fusie vrees ik het ergste. ( dubbele abokosten, geen info omtrent het voortijdig opzeggen etc.)