Ik krijg al geruime tijd elke dag notificaties binnen via de mailserver van Ziggo van [email protected] in verband met onze zonnepanelen.
Sinds ongeveer 2 week komen de mails van dat ene adres niet meer binnen.
Ik heb 2 email adressen ingevoerd ( @home en live.nl ) maar helaas geen verandering.
Via de smtp server van ziggo wordt de mails normaliter ontvangen.
smtp.ziggo.nl poort 25.
Wie heeft dit probleem ook of zijn er mensen die met smtp van Ziggo of @home geen problemen hebben met het ontvangen van notificaties via de mail.
Ik heb de firma van de logger ook al geinformeerd in verband met blacklisted of iets dergelijk vanuit ziggo.
Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar [email protected] maal helaas geen antwoord.
Alvast bedankt voor reacties
Mvgr Paul
Sinds ongeveer 2 week komen de mails van dat ene adres niet meer binnen.
Ik heb 2 email adressen ingevoerd ( @home en live.nl ) maar helaas geen verandering.
Via de smtp server van ziggo wordt de mails normaliter ontvangen.
smtp.ziggo.nl poort 25.
Wie heeft dit probleem ook of zijn er mensen die met smtp van Ziggo of @home geen problemen hebben met het ontvangen van notificaties via de mail.
Ik heb de firma van de logger ook al geinformeerd in verband met blacklisted of iets dergelijk vanuit ziggo.
Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar [email protected] maal helaas geen antwoord.
Alvast bedankt voor reacties
Mvgr Paul