• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen e-mail ontvangst mogelijk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jors
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
24
Mede lotgenoten :x
De laatste weken heb ik eens een lijstje bij gehouden van problemen met Ziggo (voorheen casema, werkgebied Zoetermeer). Resultaat te triest voor woorden. Overwegend onbetrouwbare verbinding!

Regelmatig uitval van de verbinding, resset modem nodig, geen email verkeer etc.

Ook nu (08-08) weer geen e-mail ontvangst mogelijk, fout pop3 server die er uit ligt...???
En dan komt het, servicedesk onbereikbaar, storingmelding via site nooit enige reactie!

Commercieel heeft Ziggo het dus goed voor elkaar!
Incasseren en niet bereikbaar bij problemen!
 
En het ligt niet aan je zelf?
Welke inlog gebruik je voor je mail, toch wel je volledige mailadres?
 
Ben je via een router verbonden op het internet? Weet je toevallig ook wat de lampjes op het modem doen, op het moment dat het internet niet werkt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan