- Berichten
- 24
Mede lotgenoten :x
De laatste weken heb ik eens een lijstje bij gehouden van problemen met Ziggo (voorheen casema, werkgebied Zoetermeer). Resultaat te triest voor woorden. Overwegend onbetrouwbare verbinding!
Regelmatig uitval van de verbinding, resset modem nodig, geen email verkeer etc.
Ook nu (08-0
weer geen e-mail ontvangst mogelijk, fout pop3 server die er uit ligt...
En dan komt het, servicedesk onbereikbaar, storingmelding via site nooit enige reactie!
Commercieel heeft Ziggo het dus goed voor elkaar!
Incasseren en niet bereikbaar bij problemen!
De laatste weken heb ik eens een lijstje bij gehouden van problemen met Ziggo (voorheen casema, werkgebied Zoetermeer). Resultaat te triest voor woorden. Overwegend onbetrouwbare verbinding!
Regelmatig uitval van de verbinding, resset modem nodig, geen email verkeer etc.
Ook nu (08-0
weer geen e-mail ontvangst mogelijk, fout pop3 server die er uit ligt...
En dan komt het, servicedesk onbereikbaar, storingmelding via site nooit enige reactie!
Commercieel heeft Ziggo het dus goed voor elkaar!
Incasseren en niet bereikbaar bij problemen!