M
momsie50
goedemorgen
mijn schoonzus stuurt steeds een e-mail naar mij toe maar ik krijg helemaal niets binnen
ik stuur dan een mail naar haar en dan gaat zij hem via doorsturen of beantwoorden weer naar mij verzenden.
deze mails en andere mails van haar komen bij mij niet binnen.
wat kan de oorzaak hiervan zijn?
gr.lida
mijn schoonzus stuurt steeds een e-mail naar mij toe maar ik krijg helemaal niets binnen
ik stuur dan een mail naar haar en dan gaat zij hem via doorsturen of beantwoorden weer naar mij verzenden.
deze mails en andere mails van haar komen bij mij niet binnen.
wat kan de oorzaak hiervan zijn?
gr.lida