• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen dvr opnamen meer kunnen zien

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Johneke1969
  • Startdatum Startdatum
J

Johneke1969

Hallo,


Sinds begin december ben ik in het bezit van een nieuw ab, en mediabox.
Heb de Cisco met digitale video recorder mer royaal ab.

Alles werkte perfect, tot vandaag,. wilde de film Avatar, gisteren opgenomen eens lekker gaan kijken.

SHIT dus..

Kan geen opgenomen films meer terugkijken, Er wordt gezegd in beeld:
Het opnemen en afspelen van opgenomen programmas is op dit moment niet mogelijk.
Neem contact op met de UPC klantenswervice via nummer 0900-158 (0,10 per min.)

Verder, als ik op guide druk voor de programering, doet hij niets meer en het groene lampje blijft branden.
Na zo'n 10 seconden valt het app in het oranje lampje.

Weten jullie of er een storing is in postcode 5552 ???

Begin er nu moedeloos van te worden, en ondehand spijt van te krijgen dat ik weer voor Royaal ab heb gekozen

Groet John
 
Het lijkt erop alsof de interne harde schijf de geest gegeven heeft.
Hoor je 'm tikken? Je kunt de box uitschakelen (stroom eraf) en weer inschakelen na +/- 30 seconden. Als je het probleem dan nog hebt, dan kun je niets anders doen dan bellen met UPC.

Harde schijven zijn en blijven onvoorspelbaar: je weet dat ze een keer stuk gaan, maar je kunt nooit voorspellen wanneer precies.
 
Het enige voorspelbare op dat punt is dat ze altijd net op het verkeerde moment de geest geven. 8) Bij een mediabox kan je daar verder niet zoveel mee natuurlijk, maar let er wel op dat dit met je PC ook ieder moment zou kunnen gebeuren. Maak dus tijdig backups!
 
Heren,

Het werkt weer na de stroom er voor zon 30 seconden eraf te hebben gehaald.

Hopelijk betreft het een eenmalige actie, en blijft het apparaat verder goed werken.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

Groet John
 
Dat is goed nieuws! Ben je toch nog even door het oog van de naald gekropen. ;)
 
Terug
Bovenaan