J
Johneke1969
Hallo,
Sinds begin december ben ik in het bezit van een nieuw ab, en mediabox.
Heb de Cisco met digitale video recorder mer royaal ab.
Alles werkte perfect, tot vandaag,. wilde de film Avatar, gisteren opgenomen eens lekker gaan kijken.
SHIT dus..
Kan geen opgenomen films meer terugkijken, Er wordt gezegd in beeld:
Het opnemen en afspelen van opgenomen programmas is op dit moment niet mogelijk.
Neem contact op met de UPC klantenswervice via nummer 0900-158 (0,10 per min.)
Verder, als ik op guide druk voor de programering, doet hij niets meer en het groene lampje blijft branden.
Na zo'n 10 seconden valt het app in het oranje lampje.
Weten jullie of er een storing is in postcode 5552
Begin er nu moedeloos van te worden, en ondehand spijt van te krijgen dat ik weer voor Royaal ab heb gekozen
Groet John
Sinds begin december ben ik in het bezit van een nieuw ab, en mediabox.
Heb de Cisco met digitale video recorder mer royaal ab.
Alles werkte perfect, tot vandaag,. wilde de film Avatar, gisteren opgenomen eens lekker gaan kijken.
SHIT dus..
Kan geen opgenomen films meer terugkijken, Er wordt gezegd in beeld:
Het opnemen en afspelen van opgenomen programmas is op dit moment niet mogelijk.
Neem contact op met de UPC klantenswervice via nummer 0900-158 (0,10 per min.)
Verder, als ik op guide druk voor de programering, doet hij niets meer en het groene lampje blijft branden.
Na zo'n 10 seconden valt het app in het oranje lampje.
Weten jullie of er een storing is in postcode 5552

Begin er nu moedeloos van te worden, en ondehand spijt van te krijgen dat ik weer voor Royaal ab heb gekozen
Groet John
Bij een mediabox kan je daar verder niet zoveel mee natuurlijk, maar let er wel op dat dit met je PC ook ieder moment zou kunnen gebeuren. Maak dus tijdig backups!