- Berichten
- 921
Gisterenavond begon de ellende.
Mijn vrouw en ik keken de Incredible Hulk op Film1.1 en dit kanaal bleef hangen en werd uiteindelijk zwart, net als vele digitale zenders. Sommige werden niet zwart maar bleven hangen.
Ook de analoge tv was erg beroerd en NET5 deed zelfs niks.
Nu, zondagochtend, waren nog steeds veel zenders zwart dus ik dacht ik de een reset naar fabrieksinstellingen. Het resultaat is dat ik nu helemaal geen digitale tv kan kijken. Na het invullen van de activatiecode kan de box geen zenders vinden. Signaalkwaliteit staat ook helemaal op 0.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Mijn vrouw en ik keken de Incredible Hulk op Film1.1 en dit kanaal bleef hangen en werd uiteindelijk zwart, net als vele digitale zenders. Sommige werden niet zwart maar bleven hangen.
Ook de analoge tv was erg beroerd en NET5 deed zelfs niks.
Nu, zondagochtend, waren nog steeds veel zenders zwart dus ik dacht ik de een reset naar fabrieksinstellingen. Het resultaat is dat ik nu helemaal geen digitale tv kan kijken. Na het invullen van de activatiecode kan de box geen zenders vinden. Signaalkwaliteit staat ook helemaal op 0.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
