• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen DTV meer...

Berichten
921
Gisterenavond begon de ellende.

Mijn vrouw en ik keken de Incredible Hulk op Film1.1 en dit kanaal bleef hangen en werd uiteindelijk zwart, net als vele digitale zenders. Sommige werden niet zwart maar bleven hangen.

Ook de analoge tv was erg beroerd en NET5 deed zelfs niks.

Nu, zondagochtend, waren nog steeds veel zenders zwart dus ik dacht ik de een reset naar fabrieksinstellingen. Het resultaat is dat ik nu helemaal geen digitale tv kan kijken. Na het invullen van de activatiecode kan de box geen zenders vinden. Signaalkwaliteit staat ook helemaal op 0.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Het is handig om UPC te bellen en vragen of ze de data van je smart card nog eens willen activeren. Wellicht dat dit helpt. Misschien hebben ze ook wel een andere oplossing.
 
Mijn ervaring met UPC bellen is dat het wel geld kost, maar geen oplossing bied...
 
Als je het niet probeert weet je het nooit. Maar geen beeld lijkt me nog erger.
 
gelukkig kan ik door de spikkels en strepen heen nog wat analoog kijken ;D

Niemand anders problemen?
 
Ben even weg geweest, maar bij thuiskomst was alles (ook analoog) weer okay!
 
Terug
Bovenaan