• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen draadloos signaal op Blackberry

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peetboz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Peetboz

Sinds een week alles in 1 van Ziggo interactieve TV met een draadloos modem (UBEE EVW3200)

Kinderen verheugden zich om met hun Blackberry (T-Mobile) via Wifi te internetten. Echter de Blackberry kan het draadloos netwerk wel zien, maar na het ingeven van het wachtwoord krijgen zij geen verbinding. Heel soms krijgen zij wel toegang tot het netwerk maar toch geen verbinding.

Weet iemand een oplossing ? Ligt dit aan de Blackberry of in de instellingen van het modem. Als het de instelling van het modem is waar kan ik die instellingen dan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan