P
Peetboz
Sinds een week alles in 1 van Ziggo interactieve TV met een draadloos modem (UBEE EVW3200)
Kinderen verheugden zich om met hun Blackberry (T-Mobile) via Wifi te internetten. Echter de Blackberry kan het draadloos netwerk wel zien, maar na het ingeven van het wachtwoord krijgen zij geen verbinding. Heel soms krijgen zij wel toegang tot het netwerk maar toch geen verbinding.
Weet iemand een oplossing ? Ligt dit aan de Blackberry of in de instellingen van het modem. Als het de instelling van het modem is waar kan ik die instellingen dan vinden.
Kinderen verheugden zich om met hun Blackberry (T-Mobile) via Wifi te internetten. Echter de Blackberry kan het draadloos netwerk wel zien, maar na het ingeven van het wachtwoord krijgen zij geen verbinding. Heel soms krijgen zij wel toegang tot het netwerk maar toch geen verbinding.
Weet iemand een oplossing ? Ligt dit aan de Blackberry of in de instellingen van het modem. Als het de instelling van het modem is waar kan ik die instellingen dan vinden.