P
pauljoost
hallo allemaal. ik ben sinds kort overgestapt naar upc, alles goed enzo. maar ik heb 6 pc's in mijn huis staan. waarvan 1 laptop, ik heb daarom een sitecom 300 n wireless gigabit router gekocht.
ik heb nu dus het kabelmodem beneden staan, daarvan loopt een kabel naar boven in poort 1 van de sitecom router, en van de sitecom in mijn pc. het probleem is; 1. ik kan niet in de sitecom router komen om een wachtwoord voor het draadloze netwerk in te stellen, want als ik 192.168.0.1 intyp, gebeurt er niks, en me standard gateway is; 62.195.186.1 . en als ik met de laptop op het draadlose netwerk wil komen, staat er ; onbekend netwerk, alleen lokaal.
kan iemand mij helpen waardoor ik in de router kan komen en het draadlose netwerk te maken?
ik heb nu dus het kabelmodem beneden staan, daarvan loopt een kabel naar boven in poort 1 van de sitecom router, en van de sitecom in mijn pc. het probleem is; 1. ik kan niet in de sitecom router komen om een wachtwoord voor het draadloze netwerk in te stellen, want als ik 192.168.0.1 intyp, gebeurt er niks, en me standard gateway is; 62.195.186.1 . en als ik met de laptop op het draadlose netwerk wil komen, staat er ; onbekend netwerk, alleen lokaal.
kan iemand mij helpen waardoor ik in de router kan komen en het draadlose netwerk te maken?