• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen doorschakelen mogelijk!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter asserboy
  • Startdatum Startdatum
A

asserboy

In de handleiding van mijn telefoon staat duidelijk vermeld hoe ik kan doorschakelen.
De eerste stap is de telefoon aanzetten en luisteren naar de gesprekstoon.
Echter heb ik geen gesprekstoon!!
Komt dit door het "ïnternetbellen", en is hier een nieuwe manier voor ontwikkeld?
Doorschakelen is voor ons een handige optie.
 
UPC telefonie werkt precies hetzelfde als bij bv KPN.
Gewoon gesprekstoon, bezettoon etc.

Als jij geen gesprekstoon krijgt als je de hoorn opneemt (bij draagbare telefoon op groen hoorntje drukken) is er iets niet goed.
Je telefoon is niet goed, niet goed aangesloten, telefonie is niet geactiveerd, of iets met de modem niet goed.
 
Gek, mijn schoonouders hebben hetzelfde probleem.
Met telefonie hebben we verder geen problemen, bellen gebeld worden gaat prima.
 
Hoe schakel ik mijn telefoon door?

U kunt uw telefoon doorschakelen door onderstaande stappen te doorlopen:
1.Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
2.Toets in *21.
3.Toets na de onderbroken kiestoon het nummer in (incl. netnummer) waarnaar moet worden doorgeschakeld (dit kan ook uw eigen mobiele telefoon zijn).
4.Nadat u 2 korte tonen heeft gehoord, kunt u de hoorn neerleggen.

Werken bovenstaande instructies niet, en heeft u uw telefonie-abonnement vóór 2010 afgesloten bij UPC? Dan kan het zijn dat de dienst Doorschakelen nog niet is geactiveerd op uw telefoonlijn. Neem in dat geval contact op met de klantenservice, zodat wij deze dienst voor u kunnen activeren.

Datum bijgewerkt 30/03/2012 02:28 PM
Bron: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/180/session/L3RpbWUvMTMzNDUyNzEwOC9zaWQvS2gzeTVLVms%3D
 
Terug
Bovenaan