A
asserboy
In de handleiding van mijn telefoon staat duidelijk vermeld hoe ik kan doorschakelen.
De eerste stap is de telefoon aanzetten en luisteren naar de gesprekstoon.
Echter heb ik geen gesprekstoon!!
Komt dit door het "ïnternetbellen", en is hier een nieuwe manier voor ontwikkeld?
Doorschakelen is voor ons een handige optie.
De eerste stap is de telefoon aanzetten en luisteren naar de gesprekstoon.
Echter heb ik geen gesprekstoon!!
Komt dit door het "ïnternetbellen", en is hier een nieuwe manier voor ontwikkeld?
Doorschakelen is voor ons een handige optie.