D
DJNickE83
ik heb Twonky geinstalleerd, het HEEFT gewerkt, maar nu probeer ik weer mijn apparaten te benaderen en krijg ik: "Er is geen DLNA Apparaat gevonden, controleer of het apparaat goed is aangesloten in uw thuisnetwerk".
ik heb echter niets veranderd. Heb nogmaals mijn horizonbox aan mijn thuisnetwerk toegevoegd en m gereboot, niets helpt. iemand een idee?
ik heb echter niets veranderd. Heb nogmaals mijn horizonbox aan mijn thuisnetwerk toegevoegd en m gereboot, niets helpt. iemand een idee?


Erg jammer dat de modem functie in mn horizon nog niet werkt. ik hoop dat iemand een oplossing heeft?
blijft toch vreemd...