• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen DLNA Apparaat gevonden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DJNickE83
  • Startdatum Startdatum
D

DJNickE83

ik heb Twonky geinstalleerd, het HEEFT gewerkt, maar nu probeer ik weer mijn apparaten te benaderen en krijg ik: "Er is geen DLNA Apparaat gevonden, controleer of het apparaat goed is aangesloten in uw thuisnetwerk".

ik heb echter niets veranderd. Heb nogmaals mijn horizonbox aan mijn thuisnetwerk toegevoegd en m gereboot, niets helpt. iemand een idee?
 
same here...

Ik heb de Horizon Box via wifi in een bestaand netwerk geplaatst en heb de afgelopen week via DLNA mijn QNAP Nas waar Twonky op draait kunnen benaderen. Vanavond was Twonky ineens niet meer te vinden voor de horizon (via m'n iPhone - AcePlayer zie ik hem nog wel)

Ik heb zowel de box als Twonky herstart, en op de box het netwerk opnieuw ingesteld...
 
Weten jullie zeker dat Twonky aan staat op de PC?
Rechter muisknop in taakbalk en dan kijken waar het vinkje staat.

Klinkt misschien heel raar wat ik zeg, maar dat had ik dus ;)

Gr,
 
Bij mij draait Twonky op m'n NAS en is hij benaderbaar voor andere apparaten.

Naast dit DLNA issue werken de Apps ook niet meer, ik vermoed een probleem met het netwerk, morgen maar eens eens telefoontje naar HD aan besteden.
 
Ik heb er nu zelf ook last van >:(
Pfff morgen maar weer is kijken.
 
Ik vermoed het volgende: Twonky wil rechtstreeks naar de mediabox, maar dit moet via de Cisco router in mijn bestaande netwerk. Blijkbaar moet er in die Cisco router een bepaalde poort opengezet worden, weet iemand misschien WELKE poort?

Nornaal gesproken bij gebruik van modem in de Horizon heb je dit probleem niet omdat je dan rechtstreeks connect, maar de Cisco router laat het niet toe.. :( Erg jammer dat de modem functie in mn horizon nog niet werkt. ik hoop dat iemand een oplossing heeft?
 
Ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in.. :P blijft toch vreemd...
 
DJNickE83 zei:
Ik vermoed het volgende: Twonky wil rechtstreeks naar de mediabox, maar dit moet via de Cisco router in mijn bestaande netwerk. Blijkbaar moet er in die Cisco router een bepaalde poort opengezet worden, weet iemand misschien WELKE poort?

Nornaal gesproken bij gebruik van modem in de Horizon heb je dit probleem niet omdat je dan rechtstreeks connect, maar de Cisco router laat het niet toe.. :( Erg jammer dat de modem functie in mn horizon nog niet werkt. ik hoop dat iemand een oplossing heeft?

Poort 9000
 
Tarrierline zei:

poort 9000 forwarden naar de horizon box vanaf de cisco router? of wat bedoel je precies? werkt het bij jou wel op die manier ?
 
Terug
Bovenaan