• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen display meer op Thomson DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kiddingguy
  • Startdatum Startdatum
het kan best dat het scherm kapot is.
Probeer eens Fabrieksinstellingen?
Indien dit niet helpt kan je bellen met 0900-1580 voor een Harde reset die UPC doet.
Als het dan nog is, kan je een monteur krijgen voor een ruildienst
 
Display is kapot.
DVR kan omgeruild worden, maar dan ben ik al mijn opnames kwijt :-\
Enige idee hoe ik deze veilig kan stellen?... er zit immers een Ethernet-poort op
 
Even iets verder kijken op het forum, al zo vaak besproken.

Het antwoord is spijtig genoeg niet positief, enige manier is via Scart aansluiten op een HDD- of DVDrecorder en daar houdt het op.
 
MartCom zei:
Even iets verder kijken op het forum, al zo vaak besproken.

Het antwoord is spijtig genoeg niet positief, enige manier is via Scart aansluiten op een HDD- of DVDrecorder en daar houdt het op.

Ik heb gezocht, maar niet gevonden.
Kun je me een linkje van het betreffende topic geven of een PM van een how-to?
 
Tja, ik kan er niet veel van maken....

Sluit een opname-apparaat met een scartkabel aan op de UPC-box. Zet de box op afspelen, de recorder op opnemen.
Dat is het wel zo'n beetje.
 
MartCom zei:
Tja, ik kan er niet veel van maken....

Sluit een opname-apparaat met een scartkabel aan op de UPC-box. Zet de box op afspelen, de recorder op opnemen.
Dat is het wel zo'n beetje.

Zet wel je opname apparaat op ingang <scart in> :laugh:
 
Terug
Bovenaan