• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Discovery

  • Onderwerp starter Onderwerp starter beekie34
  • Startdatum Startdatum
B

beekie34

Hebben er meer mensen last dat de laatste dagen het beeld op Discovery zwart is. De digitale tv-gids geeft wel aan wat er op dat moment wordt uitgezonden maar er is geen beeld... :'(
 
Nee, hier doet hij het gewoon. Althans, de HD versie. De SD versie heb ik niet.
Ik heb dit overigens wel bij SKY News. In elk geval gisteren en vanmorgen. Daarna niet meer gekeken.

Edit: vergeet SKY News. Die doet het weer.
 
Ik heb vandaag toevallig even Discovery opgehad. Hier perfect beeld.
Misschien iets met je bekabeling? Is heel belangrijk bij DTV dat dát goed in orde is.
 
Even opnieuw naar zenders laten zoeken wil in dit soort gevallen nog wel eens helpen.
indien dit niet helpt kun je terug naar fabrieksinstellingen nog proberen werkt dit ook niet dan contact opnemen met UPC.
Zie o.a faq digitale tv op dit forum https://ziggoforum.nl/topics/13887/
Let bij het laatste wel op dat je indien je een DVR hebt de eventuele voorgeprommageerde opnamen opnieuw moet instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan