• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen digitale zenders?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AbelWei

Hoi allemaal,

Vannacht zijn al mijn digitale zenders ineens verdwenen! Ik heb zenders opnieuw laten zoeken/instellen door de TV en het geeft aan dat er geen zenders beschikbaar zijn (error code E203). Op Ziggo pagina is er een storingmelding over TV en het blijkt al verholpen is.

Analoge zenders heb ik wel. Ik heb Sharp TV (gecertificeerd door Ziggo) en @Smith CI+. Heeft iemand hetzelfde probleem?

Gr, Abel
 
Ook Nederland 1 (FTA).

Coax stekkers/kabels al gecontroleerd?

73's
 
Zelfs Ned1 (digitaal) is er niet!

Er is niets veranderd aan de coax. We hebben gisteren nog Barter King gekeken (rond 23:00). Later om 01:00 zette ik de TV aan en zijn de digitale zenders verdwenen!

Als het aan de coax ligt, hoe kan ik digitalen niet ontvangen en analogen niet?
 
Heb je eraan gedacht een nieuwe zender scan te doen zonder de module erin?

Deze kan ook defect zijn, als je alles goed doet, dan moet je NL1 kunnen ontvangen en ook bv L1, TV Gelderland, en ....
 
Bedankt voor alle reacties, tot nu toe nog geen suces. Ik heb de volgende geprobeerd:
- CI+ module eruit gehaald: hierdoor verdwijnt mijn analogen kanalen. Als ik nu scan voor analoge/digitale kanalen, levert het niets op. Zodra ik de module terug in de TV plaats, krijg ik de analoge kanalen terug maar geen digitale kanalen, ook niet Ned 1. Als ik nu scan voor digitale kanalen, krijg ik een foutmelding van TV " geen kanaal gevonden. Controleer netwerkinstelling"

- Netwerkinstelling heb ik gecontroleerd. Ik ben naar Ziggo,nl/handleiding gegaan voor nieuwste netwerkfrequentie en netwerk ID van mijn postcode. Ik heb ze opnieuw ingevoerd ondanks dat ze dezelfde gebleven zijn.

- coax kabel: het is aangesloten zoals altijd. Als ik heb eruit trek, verlies ik alle signalen.

- TV firmware is up to date. CI+ module kan ik niet updaten via TV.

Weten jullie dat vannacht in mijn regio (Cuijk) een TV/internet/telefonie onderhoudswerkzaamheid is geweest op 26/02 01:00-06:00 is geweest? Volgens mij is mijn probleem hierdoor gekomen. :evil:
 
CI+ module eruit gehaald: hierdoor verdwijnt mijn analogen kanalen.
:?::?::?::?:

Analoge kanalen moet je altijd kunnen ontvangen.

pvd
 
Probeer eens om de stroomkabel 5 minuten uit het stopcontact te halen en dan weer erin.

Probeer dan nog een een nieuwe scan.
 
Haal de CI+ module eruit en doe een volledige factory reset.

Indien de TV dan nog geen zenders vindt en je gebruikt de juiste netwerksettings dan lijkt het mij een probleem met de tv.

Vindt de TV wel alle zenders zet dan na de installatie de tv in de standby en plaats de CI+ module weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan