S
steva02
Ik heb sinds 2 maanden HD TV. De eerste 2 weken had ik goed beeld maar daarna krijg ik dus bij alle zenders ‘geen signaal’. Ik heb alle kabels, f-connectoren, splitters, wandcontactdozen (die allemaal van Hirschmann zijn) nagelopen. Ik heb zelfs de Hirschman versterker vervangen door die van tractec (gekocht in een upc-winkel). De situatie is nu als volgt: van het AOP gaat er een kabel naar de versterker. Poort 1 gaat naar de wandcontactdoos in de kamer. Op dat wandcontactdoos zit een splitter, voor digitale en analoge TV. Poort 2 gaat naar het modem. Poort 3 en 4 gaan naar boven voor TV’s op de slaapkamer met analoge TV. Analoge TV doet het overal perfect. Internet ook. Alleen digitale TV dus niet. Geen een zender doet het. Ik heb hieronder ook nog de modemwaarden bijgevoegd. Waar kan dit aan liggen?