A
andreklap
Sinds enkele weken heb ik geen digitale radio meer. Wanneer ik op de Radio/TV knop druk gebeurt er helemaal niets.
Ik heb wat gezocht op forums en blijkbaar kan ik dit verhelpen door terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw te installeren.
Mijn vragen:
(1) - wordt bij het teruggaan naar de fabieksinstellingen de software versie ook teruggezet naar een oude versie ?
(2) - zo ja, wordt dan daarna de laatste versie automatisch geupdate vanaf het kabel netwerk, of is deze Panasonic ondertussen niet langer ondersteund ?
Ik heb wat gezocht op forums en blijkbaar kan ik dit verhelpen door terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw te installeren.
Mijn vragen:
(1) - wordt bij het teruggaan naar de fabieksinstellingen de software versie ook teruggezet naar een oude versie ?
(2) - zo ja, wordt dan daarna de laatste versie automatisch geupdate vanaf het kabel netwerk, of is deze Panasonic ondertussen niet langer ondersteund ?

