I
ikkeenjij
hallo allemaal even een vraag,de box werkt gewoon goed maar ik in de interface geen aangesloten clients zoals de laptops en de mobile telefoons?
Wie kan mij hiermee helpen of oplossen?
Wie kan mij hiermee helpen of oplossen?