R
rennai1985
Ik heb beneden digitale interactieve televisie.
Boven een LG led tv waar ik gewoon (analoog) de standaard zender wil bekijken(hoeft niet digitaal). Nu geeft de televisie boven constant de melding geen cl-module op een zwart beeld.
Het vreemde is dat hij het soms wel en soms niet doet. Als ik bijvoorbeeld aan het "zappen" ben als ik wel beeld heb kan het goed zijn dat ik opeens bij een bepaalde zender zwart beeld heb en alle signaal kwijtben.
Ik heb/hoef geen smartcard die ik wil aanschaffen want ik hoef geen digitale televisie. Ik wil gewoon de standaard zenders kunnen kijken. Ned 1,2,3,RTL, SBS, Veronica etc.
Iemand enig idee? Ik heb de zenders al verschillende keren automatisch maar ook handmatig ingesteld.
Linksbovenin het scherm staat DTV en het programmanummer...
Alvast bedankt voor de info!
Mvg, Rens
Boven een LG led tv waar ik gewoon (analoog) de standaard zender wil bekijken(hoeft niet digitaal). Nu geeft de televisie boven constant de melding geen cl-module op een zwart beeld.
Het vreemde is dat hij het soms wel en soms niet doet. Als ik bijvoorbeeld aan het "zappen" ben als ik wel beeld heb kan het goed zijn dat ik opeens bij een bepaalde zender zwart beeld heb en alle signaal kwijtben.
Ik heb/hoef geen smartcard die ik wil aanschaffen want ik hoef geen digitale televisie. Ik wil gewoon de standaard zenders kunnen kijken. Ned 1,2,3,RTL, SBS, Veronica etc.
Iemand enig idee? Ik heb de zenders al verschillende keren automatisch maar ook handmatig ingesteld.
Linksbovenin het scherm staat DTV en het programmanummer...
Alvast bedankt voor de info!
Mvg, Rens