• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen channelbonding meer in 2036 gebied?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter foxm
  • Startdatum Startdatum
F

foxm

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er een storing is in de wijk of hoger in het HFC netwerk maar ik krijg maar 1 downstream channel i.p.v. de normale 4.

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 9.2 dBmV 39.0 dB
Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Hebben hier meer mensen last van in dit postcode gebied?

Paul.
 
Dit is gewoon een storing, of bij jullie in de wijk heeft niemand hoger dan 30mbps ;)

Zou om de zoveel tijd eens je modem eens resetten dan kan het zo verholpen zijn.
 
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 0.0 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Sinds vanmiddag uur of 14:00-15:00.
Inmiddels 1.5 uur niet herstart.
Ik gooi het ook maar op storing.
 
2034, andere kant van de wijk nergens last van en sinds vanacht zelfs van 6 naar 8 downstreams gegaan en upstream van 1 naar 4.
 
Hmm misschien een voorbereiding voor een HFC change, zal morgen nog eens kijken. Wij zitten blijkbaar wel op verschillende cmts'n als jij 6 down en 4 up streams heb en ik niet.

Naja, shit happens...

Paul.
 
Sinds klein half uurtje weer netjes 8 downstream en 4 upstream channels. Hulde!
Bedankt.
 
Terug
Bovenaan