P
Powerboater
Mijn e-mail berichten komen normaal binnen via Outlook. Verder geen probleem mee. Echter vroeger kreeg ik deze berichten ook op de Webmail website. Maar wanneer ik Webmail open staan er tegenwoordig geen berichten meer in mijn inbox. Welke instelling staat er verkeerd? Ga binnen kort het land uit en wil graag mijn mail via Webmail kunnen lezen.
Vast bedankt!
Vast bedankt!


