• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen berichten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Powerboater
  • Startdatum Startdatum
P

Powerboater

Mijn e-mail berichten komen normaal binnen via Outlook. Verder geen probleem mee. Echter vroeger kreeg ik deze berichten ook op de Webmail website. Maar wanneer ik Webmail open staan er tegenwoordig geen berichten meer in mijn inbox. Welke instelling staat er verkeerd? Ga binnen kort het land uit en wil graag mijn mail via Webmail kunnen lezen.
Vast bedankt!
 
extra
e-mailaccount
bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen
(selecteer e-mailaccount) wijzigen
meer instellingen
geavanceerd
een kopie van de berichten op de server achterlaten (aanvinken)
 
Even los van het vorige antwoord. Keek je vroeger niet in omgekeerde volgorde? Dus eerst op webmail, daarna in Outlook of Outlook Express?
 
Johny 54, J. de Boer,

Hardstikke bedankt! werkt weer!

Was vergeten, dat ik momenteel de PC weer gebruik i.p.v. de Laptop voor e-mail. ::)

Nee, heb altijd eerst outlook in MS office geopend nadat ik het als eerste ingesteld had op de Laptop en daarna wel eens met Firefox op de PC, meestal via deze site naar Webmail. Moet toen de instellingen veranderd hebben aangezien ik toen heel veel e-mail op de server en dus in mail box op de PC had staan. Niet erg clever, dat ik daar niet aan gedacht heb! ;)
Was wel makkelijk als back-u7p voor per ongeluk gewiste mailtjes. :embarassed:
 
Terug
Bovenaan