B
bosmaneelco
Sinds enige tijd geeft mijn toestel soms geen belsignaal bij een inkomend gesprek. Hierdoor weet ik niet dat ik gebeld wordt. Ook op de display kun je niet zien dat er een gespek binnenkomt.
Uitgaand gesprek werkt prima. Mijn combinatie Cisco epc3925 / Gigaset A510 werkte een paar jaar probleemloos.
Nu kan ik dit alleen verhelpen door mijn modem (cisco epc3925) te resetten en dan werkt het inkomende belsignaal weer voor een tijdje. Het basisstation van mijn telefoon van de stroom heeft geen effect. Volgens UPC kan dit alleen aan het telefoontoestel liggen en niet aan modem of netwerk.
Iemand vergeljkbare ervaring en/of ideeen hierover?
thnks,
E
Telefoon: Gigaset Dect Telefoon A510A Triple
Modem: Cisco EPC3925 epc3925-ESIP-12-v302r125573-131230c_upc
Uitgaand gesprek werkt prima. Mijn combinatie Cisco epc3925 / Gigaset A510 werkte een paar jaar probleemloos.
Nu kan ik dit alleen verhelpen door mijn modem (cisco epc3925) te resetten en dan werkt het inkomende belsignaal weer voor een tijdje. Het basisstation van mijn telefoon van de stroom heeft geen effect. Volgens UPC kan dit alleen aan het telefoontoestel liggen en niet aan modem of netwerk.
Iemand vergeljkbare ervaring en/of ideeen hierover?
thnks,
E
Telefoon: Gigaset Dect Telefoon A510A Triple
Modem: Cisco EPC3925 epc3925-ESIP-12-v302r125573-131230c_upc
