Geen beeld

  • Onderwerp starter Ronaldo207
  • Startdatum
R

Ronaldo207

Goedenmiddag,

Ik heb sinds augustus 2006 een thomson mediabox, en sinds gisteren kan ik geen zenders meer ontvangen.
Ik krijg deze informatie tekst op het scherm.
De installatie wordt nu voltooid;
dit kan enkele minuten duren.
U krijdt daarna een korte introductie te zien en vervolgens kunt u genieten vam UPC Digitale Televisie.
Indien u na 15 minuten geen beeld heeft druk op groen om naar selfcare te gaan.
Als ik dat doe dan kan ik mijn zenderpakket uitbreiden wat ik niet van plan ben.
Ik heb het bassis pakket.

Ben ik de enige die daar last van heeft? :-\

P.S. ik heb de helpdesk al gebeld en die zouden het voor 12.00 uur oplossen, maar helaas zonder resultaat.
 
1

123nietverzonden

ik heb ook dit probleem.

maar ik bedenk me nu: Heb ik uberhaupt wel een basispakket??

Ga even mijn UPC factuur zoeken
 
Topicstarter
Topicstarter
R

Ronaldo207

Als je een mediabox hebt dan heb je toch automatisch het standaardpakket anders heb je er niets aan.
Zoek op de rekening naar €2,16 ::)
 
1

123nietverzonden

@ronaldo207,

ha, dat dacht ik ook maar ik zie alleen 40,74 (kwartaal). Misschien zit ik nog in de 6 maanden gratis periode.

Anyway, mediabox geeft nog steeds de informatie tekst en de 15 minuten zijn toch echt voorbij ;)

Heb jij al een oplossing??
 
E

Engbur - UPC

@ 123nietverzonden. Je hebt altijd beeld gehad en nu ineens dat "15 minuten scherm" gekregen? Bel hiervoor maar even met de HD, daar kunnen ze vrij snel zien wat het probleem is. Het kan zijn dat je een blokkade op je abbo's hebt, dan krijg je dit scherm er voor. Anders kunnen ze bij de HD een refresh sturen en zal je box weer gewoon gaan werken ;D
 
Topicstarter
Topicstarter
R

Ronaldo207

@Engbur-UPC Ja dat hebben ze bij mij dus ook gedaan maar dat heeft niet geholpen, ik heb jullie nu een E-Mail gestuurd wan 2 x bellen en 20 minuten wachten vind ik wel erg lang en duur. :-\
 
J

jzk

Ik had ook dit probleem. Ik heb zelf digitale tv aangevraagd, kreeg ook in augustus een set, een week later kreeg ik bericht dat er nog een set op het postkantoor stond, dit was het set dat UPC naar iedereen stuurt, die heb ik niet opgehaald omdat ik er vanuit ging dat UPC wist dat ik al een set had.
2 weken geleden kreeg ik dezelfde problemen met "geen abbo" en "15 minuten" scherm. Wat was het probleem. Bij UPC stond in hun systeem het serienummer van de smartcard van het set op het postkantoor, en niet het serienummer van de smart card van mijn set thuis, het serienummer van de decoder was overigens wel goed.
Dus bel UPC en vraag of ze kunnen controleren of jouw serienummer van de smart card en decoder goed in hun systeem staan. Je kunt deze serienummers vinden onder menu, instellingen,diagnostiek, pagina 3/3.
 
1

123nietverzonden

@Engbur-UPC, nope ik heb nog nooit beeld gehad ook niet in de 6 maanden periode :'(
 
Bovenaan