Beste mensen,
Ik heb een probeem.
Als ik mn pc start dan begint hij gewoon met het begin scherm van windows Xp 64.
Vervolgens lijkt het dan of hij naar het inlogscherm gaat echter krijg ik dan een zwart scherm ipv het normale inlogscherm.
En het lijkt alsof windows wel "normaal" geladen word(vast dikke onzin)
Wie weet wat wat er loos kan zijn ??
ps. Natuurlijk heb ik de meest voor de hand liggende zaken al geprobeerd!
Ik heb een probeem.
Als ik mn pc start dan begint hij gewoon met het begin scherm van windows Xp 64.
Vervolgens lijkt het dan of hij naar het inlogscherm gaat echter krijg ik dan een zwart scherm ipv het normale inlogscherm.
En het lijkt alsof windows wel "normaal" geladen word(vast dikke onzin)
Wie weet wat wat er loos kan zijn ??
ps. Natuurlijk heb ik de meest voor de hand liggende zaken al geprobeerd!