• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen beeld na starten windows ?

Berichten
104
Internet
  1. Ziggo
Beste mensen,

Ik heb een probeem.

Als ik mn pc start dan begint hij gewoon met het begin scherm van windows Xp 64.

Vervolgens lijkt het dan of hij naar het inlogscherm gaat echter krijg ik dan een zwart scherm ipv het normale inlogscherm.

En het lijkt alsof windows wel "normaal" geladen word(vast dikke onzin)

Wie weet wat wat er loos kan zijn ??

ps. Natuurlijk heb ik de meest voor de hand liggende zaken al geprobeerd!
 
Heb ik af en toe bij XP Professional - als hij niet goed uit Hibernate komt.
Reset is enige oplossing. Bij jou ook ? Dan vermoed ik een Powermanagement probleem.
 
ten eerste ik zou je winxp64 echt af raden op dit moment door de drivers :9
ten tweede het probleem zelf: misschien is er gewoon iets mis gegaan met het installeren van drivers of eits heel anders.
ik weet namelijk dat windows na je winxp logo overschakelt op directx geloof ik of anyways je geinstallleerde drivers begint te gebruiken.

lijkt me puur een driver probleem.
probeer eens in safemode op te starten en te kijekn of je dan nog steeds een zwart scherm krijgt.
grote kans dat je gewoon beeld krijgt. dan kan je dnek ik het best je videokaart drivers uninstallen, en daarna normaal opstarten en weer de drivers voor je videokaart installeren.

ooh gebruik trouwens wel driver cleaner voor je de nieuwe drivers installeert.
 
Ik weet niet of je hier al naar gekeken hebt, maar heb je niet toevallig een 2e beeldscherm aangesloten of een tv? Bij mij is het namelijk zo dat ik het opstarten gebeuren, voordat windows start, allemaal op mijn tv zie en mijn beeldscherm geeft gewoon zwartbeeld. Bij jou zou het misschien het omgekeerde kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan