• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen beeld meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter soetie
  • Startdatum Startdatum
S

soetie

Sinds gisterenmiddag geen beeld meer via mijn upc digitaal Pace HD (DCR7111)

Analoog werkt nog wel

Box gereset, ook hoofdaansluiting waar internet op zit, maar helaas.
Dan reset naar fabriek.
Gaat allemaal gaat, dan komt er upc te staan in beeld van de pace mediabox en geen beeld op de tv.
Heeft er iemand nog suggessties. Krijg dus ook geen menu of wat dan ook te zien.
Niks verandert aan kabels oid? Kan dus helemaa niks met de box een ook geen digitaal tv kijken!?
 
Als box via hdmi aangesloten is zorgen dat tv op juiste kanaal staat. Als er er UPC of INIT in display staat even paar keer de upc toets indrukken. Hij staat namelijk op de installatieschermen.
 
sjonge beetje dom, wist neit dat het zo simpel was.

:embarassed:
 
soetie zei:
sjonge beetje dom, wist neit dat het zo simpel was.

:embarassed:

Dom heeft het niks mee te maken. Je moet het maar net even weten en op het werk kom ik deze dingen natuurlijk vaker tegen. Maar neem aan dat het probleem opgelost is?
 
Hah!!! Dit overkomt mij ook wel eens, zo druk met allerlei aansluitingen en instellingen, en er dan niet bij stil staan dat de tv op het verkeerde uitgangs signaal staat ingesteld. Heb dit ook met hifi gehad, waarom deden mijn luidsprekers het toch niet meer? Heb toch alles 3x opnieuw goed aangesloten, draden 2x opnieuw gestript, oh wacht, de versterker staat op de verkeerde bron ingesteld. Tsja, dan hoor je je cd niet als die op iets anders staat, en helpt het ook niet om alle kabels na te kijken :)

Dat is zoiets als naar je sleutels zoeken terwijl je die in je hand hebt.
En dat gebeurd de meesten zeker 1x in hun leven.
 
Terug
Bovenaan