S
soetie
Sinds gisterenmiddag geen beeld meer via mijn upc digitaal Pace HD (DCR7111)
Analoog werkt nog wel
Box gereset, ook hoofdaansluiting waar internet op zit, maar helaas.
Dan reset naar fabriek.
Gaat allemaal gaat, dan komt er upc te staan in beeld van de pace mediabox en geen beeld op de tv.
Heeft er iemand nog suggessties. Krijg dus ook geen menu of wat dan ook te zien.
Niks verandert aan kabels oid? Kan dus helemaa niks met de box een ook geen digitaal tv kijken!?
Analoog werkt nog wel
Box gereset, ook hoofdaansluiting waar internet op zit, maar helaas.
Dan reset naar fabriek.
Gaat allemaal gaat, dan komt er upc te staan in beeld van de pace mediabox en geen beeld op de tv.
Heeft er iemand nog suggessties. Krijg dus ook geen menu of wat dan ook te zien.
Niks verandert aan kabels oid? Kan dus helemaa niks met de box een ook geen digitaal tv kijken!?

