D
DenV
Ik kijk al een aantal jaar middels een netwerktuner (HDHomerun) op mijn pc naar de ongecodeerde zenders van Ziggo (voorheen UPC). Nu zijn er vannacht werkzaamheden geweest in mijn buurt hier in Haarlem en nu heb ik plots geen beeld meer op alle SD-kanalen, enkel de drie HD-zenders NPO 1, 2 en 3 geven nog beeld.
Zouden de werkzaamheden hier iets verknoeid kunnen hebben? Ik heb al vaker gehad dat werkzaamheden het retoursignaal van mijn box om zeep hebben geholpen (sukkels........) maar dit is nieuw.
Zouden de werkzaamheden hier iets verknoeid kunnen hebben? Ik heb al vaker gehad dat werkzaamheden het retoursignaal van mijn box om zeep hebben geholpen (sukkels........) maar dit is nieuw.