• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen beeld meer op pc bij kijken ongecodeerde DVB-C zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DenV
  • Startdatum Startdatum
D

DenV

Ik kijk al een aantal jaar middels een netwerktuner (HDHomerun) op mijn pc naar de ongecodeerde zenders van Ziggo (voorheen UPC). Nu zijn er vannacht werkzaamheden geweest in mijn buurt hier in Haarlem en nu heb ik plots geen beeld meer op alle SD-kanalen, enkel de drie HD-zenders NPO 1, 2 en 3 geven nog beeld.

Zouden de werkzaamheden hier iets verknoeid kunnen hebben? Ik heb al vaker gehad dat werkzaamheden het retoursignaal van mijn box om zeep hebben geholpen (sukkels........) maar dit is nieuw.
 
gokje er zijn wat frequenties gewijzigd of diverse kanalen zijn omgezet naar h.264
 
Geen mail gehad? Ik wel, en na de werkzaamheden in Amsterdam idd moeten herscannen.
 
hier gaan ze vannacht aan het werk ben benieuwd wat het gaat worden morgen.
 
En wat was je resultaat hellie?

Wat is nou het nut van deze "reset van de kanalen" ? En in aanvulling daarop wat is de zin van kanaal 800? Is toch om te testen of je apparaat mpeg4 heeft? Maar wanneer zijn dan de SD-zenders pleitte? En zijn de SD-zenders die blijven in Mpeg4 omgezet, van Mpeg2?

Ziggo, ik weet dat jullie dit lezen, de communicatie hieromtrent is niet heel soepel.
Of ik heb iets nogal gemist...
 
Terug
Bovenaan