geen beeld / haperend beeld tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuma01

Forum Gebruiker
Berichten
9
Hallo,

Ik heb eigenlijk sinds vandaag ineens problemen met het signaal van een aantal zenders. Het gaat hierbij oa, om ned. 1,2,3 rtl 4, discovery en national geographic. De signaalsterkte schommelt rond de 60% en de kwaliteit rond de 70% en de ber staat op 1.5

Al deze zenders werkten prima tot vanmiddag, ik was op mijn slaapkamer bezig dus tv, decoder (samsung DCB-B270R) moesten er even weg. Alles opnieuw aangesloten en nu werken deze zenders dus niet meer.

Ik heb een goede coax-kabel liggen, want de kwaliteit van het beeld is prima, ook als ik hem rechtstreeks analoog op tv aansluit. De kabel is rechtstreeks aangesloten vanaf het kastje aan de muur(breedband versterker) naar mijn decoder boven. kabel is ongeveer 8 meter lang, dit is wel een heel eind, maar de zenders werkten altijd prima

Ik heb stekker er al even weer uit gehad, kaart eruit, teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar niks helpt.

Mijn vraag is, wat kan ik hier verder nog aan doen?
 

Samsung WebCare

Forum Gebruiker
Berichten
64
Geachte tuma01,

Heeft u al geprobeerd het toestel te updaten, dit doet men door te gaan naar het Menu > Setup > Systeem > Productinfo.

Met vriendelijke groet,
Jaime
Samsung Webcare
 
Topicstarter
Topicstarter
T

tuma01

Forum Gebruiker
Berichten
9
Heb even gekeken, maar de knop SW-update is grijs dat ik em niet kan selecteren, las op de Ziggo website dat dit betekend dat het toestel up-to-date zou moeten zijn, geen idee of dit het geval is, heb er nooit naar gekeken, omdat het kastje altijd prima werkte. Hieronder de gegevens:

Productnaam: Samsung STB
Software versie: V0.24
Firmware versie: V1.1
Hardware versie: V1.1

Ook de zenders van Fox-sports werken niet kwam ik achter vanavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan