N
NLHVV
Hey iedereen,
Sinds vandaag heb ik geen beeld meer op mijn horizon box. Vandaag is de box weer geüpdatet door UPC. Ik heb bij alle zenders geen beeld en half krakend geluid. Heeft iemand anders dit ook en weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Fabrieksinstellingen resetten heeft helaas niet gewerkt.
Hiervoor nooit problemen gehad
Afspelen vanaf opnames of vanaf de NAS is geen enkel probleem
Edit: laat maar, mijn Pace box heeft hetzelfde probleem op een andere plek in huis, dit zal een storing zijn bij Upc
Sinds vandaag heb ik geen beeld meer op mijn horizon box. Vandaag is de box weer geüpdatet door UPC. Ik heb bij alle zenders geen beeld en half krakend geluid. Heeft iemand anders dit ook en weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Fabrieksinstellingen resetten heeft helaas niet gewerkt.
Hiervoor nooit problemen gehad
Afspelen vanaf opnames of vanaf de NAS is geen enkel probleem
Edit: laat maar, mijn Pace box heeft hetzelfde probleem op een andere plek in huis, dit zal een storing zijn bij Upc
