• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen beeld/geluid via de kabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NLHVV
  • Startdatum Startdatum
N

NLHVV

Hey iedereen,

Sinds vandaag heb ik geen beeld meer op mijn horizon box. Vandaag is de box weer geüpdatet door UPC. Ik heb bij alle zenders geen beeld en half krakend geluid. Heeft iemand anders dit ook en weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Fabrieksinstellingen resetten heeft helaas niet gewerkt.

Hiervoor nooit problemen gehad

Afspelen vanaf opnames of vanaf de NAS is geen enkel probleem


Edit: laat maar, mijn Pace box heeft hetzelfde probleem op een andere plek in huis, dit zal een storing zijn bij Upc
 
Waar kom je vandaan? Hier in Bernisse ook zwaar storend beeld sinds gister avond.

Nog meer mensen last van?
 
Als je naar zijn postcode kijkt weet je het ongeveer...
Handige optie ;)
 
Terug
Bovenaan