B
Bazza
Sinds een aantal dagen loopt de HB enorm te haperen. Vooral op Fox Eredivisie live en de commerciële zenders.
Alleen vandaf vandaag heb ik helemaal geen beeld meer op de commerciële zenders.
Eerst code 2010 en nu 2020.
En UPC bellen heeft geen zin want die nemen tich niet op.
Wie weet mij te helpen?!
Alleen vandaf vandaag heb ik helemaal geen beeld meer op de commerciële zenders.
Eerst code 2010 en nu 2020.
En UPC bellen heeft geen zin want die nemen tich niet op.
Wie weet mij te helpen?!