G
GeVeKa
Erg jammer dat met het upgraden van het netwerk het blokkeren van anonieme bellers niet meer kon worden toegepast.
Gevolg: je krijgt weer van de marketingbedrijven die alles van je willen weten of aan je willen verkopen.
Is dat nou echt zo moeilijk om binnen een opgewaardeerd netwerk een systeem in te bouwen die dit mogelijk maakt?
En waarom moest het eruit? Vanwege klachten van marketingbureaus, dat ze geen multikabelklanten meer kunnen bellen?
Gevolg: je krijgt weer van de marketingbedrijven die alles van je willen weten of aan je willen verkopen.
Is dat nou echt zo moeilijk om binnen een opgewaardeerd netwerk een systeem in te bouwen die dit mogelijk maakt?
En waarom moest het eruit? Vanwege klachten van marketingbureaus, dat ze geen multikabelklanten meer kunnen bellen?