O
onkruid
Tijdje geleden is er een monteur langsgeweest om eea aan m'n aansluitingen (oud huis, verleden met heel veel verschillende upc en voorlopers kastjes) te doen.
Er komt nu een groene kabel m'n huis binnen die op een coax wandcontactdoos is aangesloten, aan de mannetjeskant.
Hierop is m'n horizon box aangesloten en dit werkt perfect.
De vrouwtjesaansluiting gebruikte ik om analoge radio op aan te sluiten, werkte ook perfect.
Sinds een paar dagen lijkt het echter wel of er geen signaal op de vrouwtjesaansluiting staat.
Als ik m'n tv erop aansluit (zonder horizon box) en naar zenders zoek wordt er niets gevonden, terwijl m'n tv wel analoge zenders vind als ik hem op het mannetje aansluit. (zelfde kabel, dus daar kan het niet aan liggen)
Ik heb de coax wandcontactdoos opengeschroeft, maar zie daar eigenlijk niets bijzonders zitten.
Eigenlijk wil ik het mannetje (dat naar de horizon gaat) niet splitten, ik wil daar liefst zo optimaal signaal houden. Iemand een idee hoe ik signaal op vrouwtjesaansluiting krijg?
Er komt nu een groene kabel m'n huis binnen die op een coax wandcontactdoos is aangesloten, aan de mannetjeskant.
Hierop is m'n horizon box aangesloten en dit werkt perfect.
De vrouwtjesaansluiting gebruikte ik om analoge radio op aan te sluiten, werkte ook perfect.
Sinds een paar dagen lijkt het echter wel of er geen signaal op de vrouwtjesaansluiting staat.
Als ik m'n tv erop aansluit (zonder horizon box) en naar zenders zoek wordt er niets gevonden, terwijl m'n tv wel analoge zenders vind als ik hem op het mannetje aansluit. (zelfde kabel, dus daar kan het niet aan liggen)
Ik heb de coax wandcontactdoos opengeschroeft, maar zie daar eigenlijk niets bijzonders zitten.
Eigenlijk wil ik het mannetje (dat naar de horizon gaat) niet splitten, ik wil daar liefst zo optimaal signaal houden. Iemand een idee hoe ik signaal op vrouwtjesaansluiting krijg?