• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen analoge TV meer via Cisco box?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erwin969
  • Startdatum Startdatum
E

erwin969

Niet dat het echt belangrijk is want digitale TV is van betere kwaliteit maar waarom krijg ik geen analoge TV meer? Ik dacht dat dit ook via hetzelfde signaal uit de kabel via de box ging? Of moet ik een extra kabeltje in de TV en d.m.v. een splitter in de wandcontactdoos plaatsen?
 
erwin969 zei:
Of moet ik een extra kabeltje in de TV en d.m.v. een splitter in de wandcontactdoos plaatsen?

Jep, een splitter/versterker gebruiken is de enige optie.
 
Wat zijn een beetje goede splitters? Er moet er namelijk ook 1 voor de analoge TV kabel naar de slaapkamer.
 
Creative Solution zei:
Bijvoorbeeld hier staat een goede splitter...

Ok, zitten daar nog aansluitstukjes voor de kabel bij die je op dat schroefdraad plaatst? Ik heb wel 1 zo'n plug nu in mijn wandcontactdoos zitten waar de kabel in zit die vanuit mijn box komt. Hoe doe ik dat met de 2 andere kabels?
 
Hier staan de Hirschmann F-connectoren. Dit is enkel een voorbeeld hè...

Edit: De König F-connectoren staan hier. Scheelt maar € 0,30.
 
Ok, geen enkel idee welke ik dan nodig heb.
 
Excuus, ik nam aan dat je dat wel wist...

De meningen zijn een beetje verdeeld (Push On zou beter zijn), maar ik gebruik gewoon de Schroef variant. Zal binnenkort eens gaan beginnen met het monteren van Push On F-connectors. Gewoon kort stukje coax en hoppa :).

Hier kun je vinden hoe ze gemonteerd moeten worden.
 
Ai, dat wordt wat lastig, dat monteren van de kabels. Ik zoek gewoon een splitter die je gewoon op de wandcontactdoos klikt, en de kabels aan kunt sluiten zonder montages vooraf.
 
Terug
Bovenaan