Z
zwalker
Beste forumleden,
Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van dit apparaat, waar ik bijzonder tevreden over ben. Alleen heb ik nu een paar keer meegemaakt dat in de afspeellijst voor het opgenomen programma een geel balkje met hierdoor een groen met zwart omrand rondje verschijnt. Hij heeft dan het betreffende programma niet of maar voor een klein deel opgenomen. Ik kan in de documentatie geen informatie vinden voor dit symbool.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent of wat ik fout heb gedaan ?
Met vriendelijke groet,
Joop.
Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van dit apparaat, waar ik bijzonder tevreden over ben. Alleen heb ik nu een paar keer meegemaakt dat in de afspeellijst voor het opgenomen programma een geel balkje met hierdoor een groen met zwart omrand rondje verschijnt. Hij heeft dan het betreffende programma niet of maar voor een klein deel opgenomen. Ik kan in de documentatie geen informatie vinden voor dit symbool.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent of wat ik fout heb gedaan ?
Met vriendelijke groet,
Joop.