S
SvP
Na aangegeven de thompson niet te willen, toch de thompson gekregen. Dom van me dat ding niet te weigeren (ik had de juiste mediabox verwacht) Mijn cisco werd gedeactiveerd (wat een ACHTERLIJKE procedure is dat!). Gisteren gebeld, bleek ik (na aandringen) de cisco toch te kunnen houden. "Die moest dan wel weer ingeschakeld worden... dat kan tot 72 uur duren, want dat doen mensen in India, en die hebben het druk". Blijkt dat ook nog zo te zijn; ik zit al 18 uur te wachten tot zo'n onderbetaalde indier te schakelaar omzet. Fijn dat UPC z'n kostenbesparing op de klant afzet!
De extra media box die ik heb besteld laat ook op zich wachten; ik kreeg de non-dvr versie (na specifiek om de philips te hebben gevraagd). Dat was vorige week. Nog niks gezien...
Ik heb gisteren een appleTV gehaald, dat huurt beter, sneller, en goedkoper films, en een veel beter aanbod. En zelfs als het duurder was zou ik niet meer bij UPC huren, je moet het bedrijf die het wel snapt, belonen.
Als m'n abo afloopt schroef ik TV nog verder terug, sluit ik de telefoon af en stap ik op glasvezel over, zijn we ervan af. Jammer dat de consument nog niet genoeg keuze heeft.. vroeg of laat komt er een speler langs die het beter begrijpt dan dit gepruts.
De extra media box die ik heb besteld laat ook op zich wachten; ik kreeg de non-dvr versie (na specifiek om de philips te hebben gevraagd). Dat was vorige week. Nog niks gezien...
Ik heb gisteren een appleTV gehaald, dat huurt beter, sneller, en goedkoper films, en een veel beter aanbod. En zelfs als het duurder was zou ik niet meer bij UPC huren, je moet het bedrijf die het wel snapt, belonen.
Als m'n abo afloopt schroef ik TV nog verder terug, sluit ik de telefoon af en stap ik op glasvezel over, zijn we ervan af. Jammer dat de consument nog niet genoeg keuze heeft.. vroeg of laat komt er een speler langs die het beter begrijpt dan dit gepruts.