• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gedeactiveerde modem, verkeerde mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter SvP
  • Startdatum Startdatum
S

SvP

Na aangegeven de thompson niet te willen, toch de thompson gekregen. Dom van me dat ding niet te weigeren (ik had de juiste mediabox verwacht) Mijn cisco werd gedeactiveerd (wat een ACHTERLIJKE procedure is dat!). Gisteren gebeld, bleek ik (na aandringen) de cisco toch te kunnen houden. "Die moest dan wel weer ingeschakeld worden... dat kan tot 72 uur duren, want dat doen mensen in India, en die hebben het druk". Blijkt dat ook nog zo te zijn; ik zit al 18 uur te wachten tot zo'n onderbetaalde indier te schakelaar omzet. Fijn dat UPC z'n kostenbesparing op de klant afzet!

De extra media box die ik heb besteld laat ook op zich wachten; ik kreeg de non-dvr versie (na specifiek om de philips te hebben gevraagd). Dat was vorige week. Nog niks gezien...

Ik heb gisteren een appleTV gehaald, dat huurt beter, sneller, en goedkoper films, en een veel beter aanbod. En zelfs als het duurder was zou ik niet meer bij UPC huren, je moet het bedrijf die het wel snapt, belonen.

Als m'n abo afloopt schroef ik TV nog verder terug, sluit ik de telefoon af en stap ik op glasvezel over, zijn we ervan af. Jammer dat de consument nog niet genoeg keuze heeft.. vroeg of laat komt er een speler langs die het beter begrijpt dan dit gepruts.
 
voorlopig even thomson aansluiten? heb je iig internet tot cisco weer geactiveerd is.. (even inloggen op de thomson en netwerkfrequentie er in zetten om te zorgen dat 'ie binnen een paar minuten online is)

merk je ook het precieze moment om de cisco weer te kunnen gaan gebruiken
 
even? zit er al een bridge mode in dan?
Ik zal zo nog even kijken of het al zover is, en anders sluit ik het wel aan.. maar ik blijf het gepruts vinden.
 
WEER drie kwartier verder. De thomson mag UPC van de muur van de meterkast komen afschrapen.
Aangesloten, ingelog, gebruikersnaam en ww veranderd, opnieuw ingelogd, viel wifi weg.
Modemrouter meermaals gereset, ik kom niet eens meer in de admin.

Ik heb hier geen tijd voor. Ik heb UPC per mail, telefoon, bij de bestelling en per pb aan wassily gevreegd om dit allemaal niet te doen, en ze hebben dat toch gedaan. Bureaucratische troep.
 
dit heeft me nu al 3 uren gekost, en een half uur dat dure K nummer bellen.
Ik betaal €1200 per jaar, voor dit.. dom van me.
 
Als het 72 uur gaat duren, en je gaat dan toch iets anders verwachten, vraag je er ook zelf om lijkt me.
 
kan tot 72 uur duren.. da's dus tussen nu en 72 uur.
En dat ik hogere verwachtingen heb dan UPC (meestal) kan waarmaken weet ik al. Als je niks verwacht, is alles leuk natuurlijk.

Ik heb de thomson aangesloten, hebben de computers gewoon web. De audio/video/hdd sharing staat dus 72 uur uit.
 
Terug
Bovenaan