• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gebruiker homepage Chello

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Energie
  • Startdatum Startdatum
E

Energie

Ik heb inmiddels al 2,5 jaar geen Chello meer en zit eraan te denken om het 3 in 1 pakket te nemen. Nu blijkt dat bestanden die ik destijds heb geupload naar mijn Chello homepage nog steeds online te zijn. Is het mogelijk dat wanneer ik het 3 in 1 pakket neem weer toegang krijg tot die homepage/webruimte? (misschien heb ik nu nog steeds toegang, weet ik niet, maar dat lijkt mij niet.)
 
Ik heb geen idee. Die e-mailadressen daar heb ik volgens mij ook geen toegang meer tot.
 
Energie zei:
Ik heb geen idee. Die e-mailadressen daar heb ik volgens mij ook geen toegang meer tot.
Maar als jij die naar jou homepage link gaat, bestaat hij nog?

Ik vermoeid dat jij zowel de Homepage als de Emailadressen nog kan gebruiken.

Wij hebben namelijk UPC en hebben ook nog de emailadres van Tele2. (van vroeger)
 
Terug
Bovenaan