P
Padsoft
Sinds 2 dagen ben ik lid van XS news. Via Spotnet zoek ik en download ik mijn favoriete films en muziek.
Ik heb een Fiberpower Internet 30 abonnement.
Mijn hoogste snelheid die ik haal is 2.5 á 3.0 MB/s.
Lijkt mij een beetje laag.
Is er een manier om dit op te vijzelen? Of heeft dit met UPC/ Spotnet te maken?
Via de speedtest van UPC kwam ik trouwens ook niet verderdan 14.6 MB/s.
Zonde van mij abbonementsgeld....
Ik heb een Fiberpower Internet 30 abonnement.
Mijn hoogste snelheid die ik haal is 2.5 á 3.0 MB/s.

Lijkt mij een beetje laag.
Is er een manier om dit op te vijzelen? Of heeft dit met UPC/ Spotnet te maken?
Via de speedtest van UPC kwam ik trouwens ook niet verderdan 14.6 MB/s.

Zonde van mij abbonementsgeld....

.
.