• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geblokkeerde uitgaande poorten ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcmvdbrand
  • Startdatum Startdatum
M

mcmvdbrand

Beste,

Sinds kort is het niet meer mogelijk om een remote desktop sessie op te zetten naar de server op kantoor.
Blokkeert UPC uitgaande poorten ?
Zoja, hoe kun je een poort hiervan uitzonderen ?

Marco van den Brand.
 
Blokkeert het kantoor niet veel eerder de inkomende poorten?
De firewall aldaar is vast het probleem.
 
Terug
Bovenaan