M
mcmvdbrand
Beste,
Sinds kort is het niet meer mogelijk om een remote desktop sessie op te zetten naar de server op kantoor.
Blokkeert UPC uitgaande poorten ?
Zoja, hoe kun je een poort hiervan uitzonderen ?
Marco van den Brand.
Sinds kort is het niet meer mogelijk om een remote desktop sessie op te zetten naar de server op kantoor.
Blokkeert UPC uitgaande poorten ?
Zoja, hoe kun je een poort hiervan uitzonderen ?
Marco van den Brand.