P
pitchdown
Goedemorgen,
ik heb met Ziggo al een week bezig om mijn 2e mediabox werkend te krijgen.
Deze blijft hangen op de melding "geblokkeerd-modus".
Deze mediabox is aangesloten via UTP, maar via moca heb ik hetzelfde probleem.
Allerlei dingen zijn geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat.
Op de hoofdbox blijft ook aangegeven worden dat ik maar recht heb op 0 extra mediaboxen.
Iemand dit probleem herkend en/of een oplossing weet?
Gr.
ik heb met Ziggo al een week bezig om mijn 2e mediabox werkend te krijgen.
Deze blijft hangen op de melding "geblokkeerd-modus".
Deze mediabox is aangesloten via UTP, maar via moca heb ik hetzelfde probleem.
Allerlei dingen zijn geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat.
Op de hoofdbox blijft ook aangegeven worden dat ik maar recht heb op 0 extra mediaboxen.
Iemand dit probleem herkend en/of een oplossing weet?
Gr.