• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geblokkeerd-Modus bij Extra mediabox --> Ellende

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pitchdown
  • Startdatum Startdatum
P

pitchdown

Goedemorgen,
ik heb met Ziggo al een week bezig om mijn 2e mediabox werkend te krijgen.
Deze blijft hangen op de melding "geblokkeerd-modus".

Deze mediabox is aangesloten via UTP, maar via moca heb ik hetzelfde probleem.

Allerlei dingen zijn geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat.
Op de hoofdbox blijft ook aangegeven worden dat ik maar recht heb op 0 extra mediaboxen.

Iemand dit probleem herkend en/of een oplossing weet?

Gr.
 
Re: Geblokkeerd-Modus bij Extra mediabox --> Ellende

Ditzelfde heb ik ook gehad. Kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice of webcare. Er moet dan namelijk een signaal naar de Horizon gestuurd worden om die 0 op 1 te zetten.
 
Ging het bij jou niet eerder werken totdat deze op 1 stond?
Dat signaal schijnt dus al meerdere malen gestuurd te zijn, echter lijkt het niet op de horizon aan te komen...

Hoe werkt contact opnemen met "webcare" ?
 
Re: Geblokkeerd-Modus bij Extra mediabox --> Ellende

Hier deed ie het dan soms na een aantal keer aan/uit.

Informatie over de webcare kan je hier vinden: https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pitchdown zei:
Ging het bij jou niet eerder werken totdat deze op 1 stond?
Dat signaal schijnt dus al meerdere malen gestuurd te zijn, echter lijkt het niet op de horizon aan te komen...

Hoe werkt contact opnemen met "webcare" ?

Webcare is te vinden op dit forum, maar ook via twitter / facebook. Voor meer informatie kan je kijken op de Ziggo website voor als je liever wilt bellen.
 
Zijn er mensen die een extra mediabox gebruiken waarvan binnen de horizon staat dat het aantal extra mediaboxen op 0 staat?
Of is het zo, dat wanneer dit 0 blijft staan, nooit een extra mediabox zal gaan werken --> hierdoor staat dus een monteur met een extra mediabox voor niks op de stoep.
 
pitchdown zei:
Zijn er mensen die een extra mediabox gebruiken waarvan binnen de horizon staat dat het aantal extra mediaboxen op 0 staat?
Of is het zo, dat wanneer dit 0 blijft staan, nooit een extra mediabox zal gaan werken --> hierdoor staat dus een monteur met een extra mediabox voor niks op de stoep.
Als het aantal afgenomen mediaboxen op 0 staat gaat de extra mediabox het niet doen.
 
mf123_1 zei:
Als het aantal afgenomen mediaboxen op 0 staat gaat de extra mediabox het niet doen.

Juist..zo ik dat dus ook.
Maar links of rechts om krijgt niemand het voor elkaar om dit in de juiste instelling te krijgen.
Ik ben hier sinds vorige week vrijdag mee bezig.

Zijn er nog wegen om dit nu wel voor elkaar te krijgen?
 
Re: Geblokkeerd-Modus bij Extra mediabox --> Ellende

Zoals eerder gezegd, contact opnemen met de webcare.
 
C0re zei:
Zoals eerder gezegd, contact opnemen met de webcare.

Zat hier al even op de site te zoeken..maar misschien mis ik wat...
Heb je een linkje?
 
Terug
Bovenaan