Nummers onjuist melding bij UPC Freetime bellen
Vandaag is de installatie en modemwissel gebeurt, het vaste KPN nummer moet nog worden omgezet door UPC.
Nu is het nu al een paar keer voorgekomen dat bij het bellen van een nummer (uit het geheugen van de DEC telefoon) het volgens een melding op de lijn niet juist zou zijn, controleer het nummer en probeer opnieuw.
Vreemd genoeg gaat het dan daarna opnieuw kiezen of het handmatig in toetsen wel goed.
Waar kan dit aan liggen?
Ter info. De installatie liep vrij redelijk, monteur is echter zonder internet verbinding en bel signaal vertrokken. Na een paar belletjes kreeg hij te horen dat dit enkele uren na installatie pas zou terugkomen. Dit ws daadwerkelijk het geval.
De beloofde DEC telefoon van UPC zit ondanks de toezegging niet in het welkoms pakket.
Vandaag is de installatie en modemwissel gebeurt, het vaste KPN nummer moet nog worden omgezet door UPC.
Nu is het nu al een paar keer voorgekomen dat bij het bellen van een nummer (uit het geheugen van de DEC telefoon) het volgens een melding op de lijn niet juist zou zijn, controleer het nummer en probeer opnieuw.
Vreemd genoeg gaat het dan daarna opnieuw kiezen of het handmatig in toetsen wel goed.
Waar kan dit aan liggen?
Ter info. De installatie liep vrij redelijk, monteur is echter zonder internet verbinding en bel signaal vertrokken. Na een paar belletjes kreeg hij te horen dat dit enkele uren na installatie pas zou terugkomen. Dit ws daadwerkelijk het geval.
De beloofde DEC telefoon van UPC zit ondanks de toezegging niet in het welkoms pakket.