E
eribaxe
Hallo, ik wil op mijn Ziggo modem een gastenwifi-netwerk maken voor bezoekers. Ik heb het UBEE EVW321B modem.
Zijn er ervaringen bekend om dit in te stellen op dit modem?
(Ik bedoel dus niet het gebruik van de geïntegreerde Ziggo WIFI hotspot.)
Alvast bedankt.
Zijn er ervaringen bekend om dit in te stellen op dit modem?
(Ik bedoel dus niet het gebruik van de geïntegreerde Ziggo WIFI hotspot.)
Alvast bedankt.
