• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gasten Wifi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eribaxe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eribaxe

Hallo, ik wil op mijn Ziggo modem een gastenwifi-netwerk maken voor bezoekers. Ik heb het UBEE EVW321B modem.

Zijn er ervaringen bekend om dit in te stellen op dit modem?
(Ik bedoel dus niet het gebruik van de geïntegreerde Ziggo WIFI hotspot.)

Alvast bedankt.
 
Geen van de Ziggo routers heeft een gastnetwerk optie.

Wat wel kan is er een eigen router achter te zetten in routermode en alles op die router aan te sluiten. De Ubee is dan gescheiden van de tweede router en is effectief dus een gastnetwerk. Je eigen router geeft toegang tot je LAN is dan je persoonlijke Wifi. Zo heb ik het ook ingesteld. :)
 
Briolet, dank voor je reactie!
Jammer dat deze optie er niet in zit.
 
Ziggo heeft een tweede netwerk voor andere ziggo gebruikers.. De code hiervoor kun je aan je gasten geven en zijn op die manier gescheiden van jou netwerk.. Geen extra kosten op deze manier

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan