- Berichten
- 162
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ga dit weekend internet van Ziggo aanleggen en ben me alvast wat aan het inlezen.
Omdat ik niet wil dat iedereen ongelimiteerd toegang heeft tot m'n netwerk heb ik op de FritzBox van xs4all een gastaccount ingesteld.
Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat op het modem van Ziggo (Technicolor) kan aanmaken.
Iemand een korte handleiding hoe ik dit aanpak?
Alvast bedankt!
Omdat ik niet wil dat iedereen ongelimiteerd toegang heeft tot m'n netwerk heb ik op de FritzBox van xs4all een gastaccount ingesteld.
Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat op het modem van Ziggo (Technicolor) kan aanmaken.
Iemand een korte handleiding hoe ik dit aanpak?
Alvast bedankt!