M
mario.hartjes
Voor drie maanden terug heb ik gebruik gemaakt van de UPC aanbieding van 4 pakketjes voor 45 euro. Ik heb er een netgear router bijbesteld voor 60 euro. Nu blijkt dat de router niet meer goed werkt. Van de een op de andere dag kon ik niet meer het net op. Ik heb toen even een andere router geleend en toen was alles weer goed.
Conclusie router kapot. Ik dus bellen naar UPC om te vragen of ik de router moet terug sturen zodat UPC een andere of reparatie voor me regelt. Toen begon de ellende.
UPC geeft 7 dagen garantie op de router en als die daarna stuk is dan moest ik contact opnemen met Netgear. Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens ik heb de router bij UPC gekocht dus UPC moet in dit geval zorgen dat mijn klacht verholpen wordt. Niet dus volgens de regels van UPC moet ik zelf Netgear bellen. Ik dus booooos. Na een afkoeling toch maar even naar Netgear gebeld. Kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die me vertelde dat ik helemaal niet met zo'n klacht mocht aankloppen bij Netgear. Volgens die meneer moet UPC een mailtje sturen met mijn klacht naar Netgear. Dan neemt Netgear contact met mij op. Volgens die meneer weet UPC precies hoe het moet maar ze vertikken het. Iemand ook ervaring met zoiets als dit ?? Laat het me weten.
Dit slaat echt nergens op. Ik heb hier nu een router staan die niet werkt.

Conclusie router kapot. Ik dus bellen naar UPC om te vragen of ik de router moet terug sturen zodat UPC een andere of reparatie voor me regelt. Toen begon de ellende.
UPC geeft 7 dagen garantie op de router en als die daarna stuk is dan moest ik contact opnemen met Netgear. Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens ik heb de router bij UPC gekocht dus UPC moet in dit geval zorgen dat mijn klacht verholpen wordt. Niet dus volgens de regels van UPC moet ik zelf Netgear bellen. Ik dus booooos. Na een afkoeling toch maar even naar Netgear gebeld. Kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die me vertelde dat ik helemaal niet met zo'n klacht mocht aankloppen bij Netgear. Volgens die meneer moet UPC een mailtje sturen met mijn klacht naar Netgear. Dan neemt Netgear contact met mij op. Volgens die meneer weet UPC precies hoe het moet maar ze vertikken het. Iemand ook ervaring met zoiets als dit ?? Laat het me weten.
Dit slaat echt nergens op. Ik heb hier nu een router staan die niet werkt.


